Geen producten (0)

Algemene Voorwaarden

 

     

Algemene Voorwaarden

 

 

  1. Aanvaarding van onze voorwaarden
    Tenzij anders overeengekomen, gaat de klant bij aankoop van de artikelen akkoord met onderstaande voorwaarden. 

  2. Leveringstermijn
    Wij streven ernaar om het product binnen 3 (werk)dagen te leveren maar kunnen geen garantie geven betreffende de levertijd aangezien wij hierbij afhankelijk zijn van PostNL of een eventuele andere bezorger. Tijdens grote drukte bij PostNL (bijvoorbeeld gedurende de feestmaand), slechte weersomstandigheden zoals gladheid, etc. is het mogelijk dat een bestelling vertraging oploopt. Aufeka kan hier niet verantwoordelijk voor gehouden worden. 

  3. Prijzen
    Voor alle bestellingen worden de op de dag van de bestelling der goederen geldende prijzen aangerekend. Alle prijzen voor de aangeboden zaken zijn in EURO's en inclusief omzetbelasting (btw). Voordat de overeenkomst tot stand komt zal de totaalprijs kenbaar worden gemaakt. Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken. Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van kennelijke typefouten.

  4. Betaling
    "AUFEKA" hanteert de volgende betaalmethodes:

         iDeal,

         Elke bestelling houdt automatisch een
         betalingsverplichting in.
         De bestelling wordt verstuurd zodra
         het te betalen bedrag is overgemaakt.
         De bestelling word zo snel mogelijk verzonden naar
         dat het bedrag bij ons op de rekening staat.

         Overboeking,
         Het is uiteraard mogelijk om een overboeking te doen (vooraf betalen).
         Zodra we de betaling binnen hebben zullen we de bestelling versturen.
         
         Sofort,
         is een betaalmethode die in 13 Europese landen kan worden gebruikt. 

  1. Klantgegevens
    Alle correspondentie betreffende de bestelling, verzending en betaling (waaronder orderbevestiging, betaalbevestiging, facturatie, betaalgegevens, etc) geschieden via email. 
    De klant is altijd verantwoordelijk voor het correct invoeren en controleren van deze gegevens AUFEKA kan niet aansprakelijk gehouden worden voor ontstane problemen door onjuist ingevulde klantgegevens.
    Controleer met name (maar niet uitsluitend) het emailadres omdat alle correspondentie via email geschiedt.


  2. Retour zenden/herroepingsrecht
    Nadat de afnemer het door hem/haar bestelde product heeft ontvangen, heeft de afnemer de bevoegdheid om binnen veertien kalenderdagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met "AUFEKA" te ontbinden. De afnemer hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien de afnemer de overeenkomst van deze algemene voorwaarden wenst te ontbinden, dient de afnemer per email aan "AUFEKA" te melden. Tijdens deze termijn zal de afnemer zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking, binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, aan "AUFEKA" retourneren, conform de door "AUFEKA" verstrekte instructies. De afnemer dient in dit geval zelf de kosten van en het risico voor het verzenden te dragen. Bij vooruitbetaling zal "AUFEKA" het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan de afnemer terugbetalen, retour zending is altijd op kosten van de koper.


        7A. Gebrekkig product 
        "AUFEKA" raadt aan de geleverde
        goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren.
        Merkt u gebreken aan een product,
        meld dit dan zo snel mogelijk,
        maar in ieder geval binnen 14 dagen. 


        7B. Breuk tijdens vervoer
        Komt een artikel onverhoopt beschadigd aan

        en is er zichtbaar sprake van
        "breuk tijdens het vervoer",
        meldt dit dan zo snel mogelijk,
        maar in ieder geval binnen 4 werkdagen
        na ontvangst van het pakket.
        AUFEKA zou wel graag bewijs willen ontvangen
        van het beschadigd product.
        Een schadeclaim moet binnen 7 werkdagen
        door ons bij PostNL gemeld worden.
        Buiten deze 7 dagen kan een schadeclaim niet meer
        in behandeling worden genomen. 

 

  1. Garanties
    "AUFEKA" staat ervoor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn van "AUFEKA" komt overeen met de fabrieks garantietermijn. Deze garantie geldt niet in geval het geval het gebrek is te wijten aan nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging, of onoplettendheid. Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door de fabrikant aangewezen service/reparatiediensten herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.

  2. Klachten- en geschillenprocedure
    We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar aufekashop@gmail.com

 

  1. De wet- en regelgeving
    Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van "AUFEKA" is het Nederlands recht van toepassing.

  2. Speciale situaties
    "AUFEKA" houdt zich te allen tijde het recht voor klanten te weigeren die op wat voor manier ook geprobeerd hebben misbruik te maken van de diensten van "AUFEKA". De klant zal van de reden van deze weigering op de hoogte gesteld worden.

    Als een bestelling beschadigd of zoek raakt tijdens het vervoer, probeert "AUFEKA" altijd de juiste oplossing te vinden in overleg met het vervoersbedrijf. Hetzij door middel van het retour sturen van het door u betaalde bedrag of het opnieuw verzenden van het door u bestelde product. Uiteraard proberen wij eerst te achterhalen wat er mis is gegaan en waar de schuld ligt.
  3.  
  4. Verantwoording
    ATTENTIE

    Energetische edelsteentherapie kan gezondheidsklachten verlichten en behandeling door een arts ondersteunen. Het is echter geen vervanging voor medicijngebruik.
    Neem bij ernstige medische klachten altijd contact op met je arts.

    We hebben ons uiterste best gedaan om correcte informatie te geven op de website. Desondanks kunnen er fouten ontstaan zijn.
    Ontdek je zo'n fout? Een vriendelijk verzoek om ons daarvan op de hoogte te stellen, bijvoorbeeld via onze contactpagina. Dan kunnen we de fout herstellen. Alvast bedankt.

     

     

     

     

 

Wij maken gebruik van cookies om je een optimale winkel ervaring te bieden!